Mini-junta med pojkbesök och brownies

Ja, förra veckan dokumenterades mini-juntan, dock inte med min kamera, därför har jag inga ståtliga bilder att visa upp. Men Stuhr och Dalmasen gjorde entré (och vi fick mycket brownies till oss själva). Och för er som undrar, ja, dalmasen gjorde det han skulle - att junt-pyssla. Detta fortsatte sedan hela helgen... (vilket dokumenterats med min kamera :)
Ciao! /Loisa
En mycket engagerad dalmas


Hann med lite flyttstädning bakom soffan. Hittade
Wendelas gamla möss + några andra råttor


Min första vante. Hoppas få klart den i veckan för att
göra en ny vante..och kanske en matchande halsduk och pannband?

Kommentarer
Postat av: Karin

Vilken rolig soffbild och tillhörande text :)

Vad är det dalmasen pysslar med? kram!

2011-03-22 @ 14:52:12
Postat av: ELIN

tack jag lånar gärna någon bok! kram!

2011-05-02 @ 21:02:24
URL: http://handlaromelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0